Topic outline
- General
- ENOTA 4 - Grafično oblikovanje za trženje v industriji 4.0
ENOTA 4 - Grafično oblikovanje za trženje v industriji 4.0
Razvoj zaposlenih
Naslednja enota govori o uporabi prej pridobljenega znanja v konkretni študiji primera. Osnova za to študijo primera je fiktivno podjetje, ki se ukvarja s predstavitvijo težkih tehničnih vprašanj v podjetjih. 1. Preberite priloženo celotno študijo primera. 2. Izpolnite naloge, opredeljene v študiji primera: - Razviti 5 marketinških idej, ki ustrezajo zahtevam izmišljenega primera. - Ustvarite PP predstavitev, ki vključuje teh 5 točk. 3. Če želite deliti svoje delo, ga naložite na platformo.
Naslednja enota govori o uporabi prej pridobljenega znanja v konkretni študiji primera. Osnova za to študijo primera je fiktivno podjetje, ki se ukvarja s predstavitvijo težkih tehničnih vprašanj v podjetjih. 1. Preberite priloženo celotno študijo primera. 2. Rešite naloge, omenjene v študiji primera: - Razviti logotip ob upoštevanju omenjenih zahtev - Poleg tega razvijte 5 elementov, ki opisujejo blagovno znamko tega podjetja. - Razvijte 3 konkretne izjave, ki opredeljujejo celostno identiteto tega podjetja in jih predstavite v infografiki. 3. Če želite svoje delo deliti z drugimi, ga naložite na platformo.
Naslednja enota govori o uporabi prej pridobljenega znanja v konkretni študiji primera. Osnova za to študijo primera je fiktivno podjetje, ki se ukvarja s predstavitvijo težkih tehničnih vprašanj v podjetjih. 1. Preberite priloženo celotno študijo primera. 2. Izpolnite naloge, opredeljene v študiji primera. 3. Če želite svoje delo deliti z drugimi, ga naložite na platformo.
Naslednja enota govori o uporabi prej pridobljenega znanja v konkretni študiji primera. Osnova za to študijo primera je fiktivno podjetje, ki se ukvarja s predstavitvijo težkih tehničnih vprašanj v podjetjih. 1. Preberite priloženo celotno študijo primera. 2. Izpolnite naloge, opredeljene v študiji primera. 3. Če želite svoje delo deliti z drugimi, ga naložite na platformo.
Ustvarjanje blagovne znamke in privabljanje kupcev
Materiali
Naslednja enota obravnava temo trendov v trženju. Predstavljeni so trenutni primeri. Pomemben trend v trženju je nevromarketing. Ta trend je podrobneje obravnavan. Naredite naslednje naloge: 1. Oglejte si videoposnetek YouTube Marketing Trends 2019. 2. Pojdite na internet o trženjskih trendih in preberite članek. - Predstavite 3 najpomembnejše trženjske trende s svojega stališča s pomočjo infografije. 3. Oglejte si dva videoposnetka YouTube o nevromarketingu. 4. Preberite članek o dobrih primerih nevromarketinga. - Ustvarite infografiko o vsaki temi, ki temelji na načelih nevromarketinga.
Ta dejavnost je osnovni uvod v celostno podobo podjetja. Opraviti je mogoče naslednje naloge: 1. Preberite članek o celostni identiteti. 2. Analizirajte podjetja Apple, RWE, McDonald's glede naslednjih točk: - Kako stranke vidijo podjetje? - Katere vizualne elemente povezujete s podjetjem? - Kaj je treba izraziti s temi vizualnimi elementi?
Zadnja dejavnost te enote združuje znanje o industriji 4.0 z znanjem o ustvarjanju infografike. Na koncu je treba sestaviti 3 infografike, ki povzemajo najpomembnejše vsebine industrije 4.0. 1. Preberite besedilo o četrti industrijski revoluciji 2. Izberite 3 najpomembnejše vidike četrte teme o industrijski revoluciji 3. Ustvarite infografiko, ki prikazuje te tri vidike
Vhod za to enoto je vpogled v temo infografike s PP predstavitvijo (na voljo v obliki PDF). Ukvarja se z različnimi oblikami infografike. 1. Oglejte si predstavitev PP "12 vrst infografike" 2. V spletu poiščite temo: "Primeri najboljših praks v Infografiki" 3. Navedite 5 specifičnih internetnih virov za zgornjo temo iskanja 4. Ustvarite PP predstavitev s 5 dobrimi primeri infografik, vključno z njihovim opisom 5. PP predstavitev lahko naložite na platformo, če želite.
Ta dejavnost je osnovni uvod v blagovne znamke in logotipe. Opraviti je mogoče naslednje naloge: 1. Preberite članek o blagovnih znamkah. 2. Preberite članek o logotipih. 3. Oglejte si video o najbolj dragocenih blagovnih znamkah od leta 2000 do 2019 na Youtube.